mandag 9. november 2009

Første dag på jobb

Hei alle sammen.
Idag begynte jeg å jobbe på Parfymelle, jeg syntes at det har vært en bra dag, bare litt vondt i ryggen. Når jeg kom begynte jeg med å lære kassen, det var ikke så vanskelig så det tok ikke så lang tid. De som jobber der er veldig koselige, så det er lett å snakke med dem. Etter det så begynte jeg å rydde litt i parfymehyllene, satte inn varer som det var lite av og satte ordentlig opp. Jeg solgte også en deodorant til en mann, eller jeg slo det inn på kassen og slikt da.
Det var noe som var priset feil, så jeg gjorde om på det også. Tok av den gamle prisen, og satte på ny. Da jeg hadde gjort det så fikk jeg pause, så jeg gikk å kjøpte meg mat

Da jeg kom tilbake hadde Søvli funnet ut at det var noe jeg hadde priset feil, så jeg måtte ta av og på igjen, men det gikk bra. Etter jeg hadde gjort det, så gikk jeg og Malene for å kjøpe noe til utstilling, vi skulle lage det fordi det hadde kommet en ny parfyme. Når vi kom tilbake hadde det kommet to kasser med varer fra Clinique, så jeg fikk en liste for å se om vi hadde fått alle varene, jeg måtte sortere alt og telle, og stryke ut. Silje kom å hjalp meg etterhvert, det var vist veldig mye. Da jeg hadde gjort det så var klokken ti over fire, så da fikk jeg lov til å gå

Jo, jeg fikk også mange prøver idag, kremer, parfyme, pudder og brunkreme, også en brosjyre. Det er ting jeg kunne prøve og lese om litt hjemme, sånn at jeg kunne litt mer om de varene de har der

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar