tirsdag 17. november 2009

Hei alle sammen
Jeg begynte med å vaske gulvet da jeg kom klokken ti i dag tidlig. Idag var det en dame fra Lancôme hos oss, så da jeg hadde vasket hørte jeg litt på hva henne sa. Da jeg hadde gjort det så fikk vi varer, så jeg pakket det opp, telte det og satte det på plass igjen.

Jeg har også vært med å bestilt varer idag, jeg måtte skrive hvor mange av hver vare vi skulle ha, også skulle Sølvi ringe å bestille. Og da jeg hadde gjort det så tok jeg meg en liten pause, så da jeg kom tilbake så begynte jeg å vaske parfymehyllene. Vi hadde også fått store plastikkposer, fordi vi har bare hatt sånne som er akkurat passe, så jeg la alle i en hylle inne på lageret, sånn at det slapp å stå i pappesker på gulvet. Da jeg hadde gjort det så fikk jeg litt hjelp til å bytte ut vanlig gavepapir til julepapir, også har jeg egentlig for det meste stått litt i kassen.

Og imorgen har jeg en fridag, fordi jeg skal heller jobbe på en lørdag og se om det er noe forskjell, og hvordan det er, så har jeg ihvertfall prøvd det også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar