tirsdag 10. november 2009

Hei
Idag kom jeg også på jobb klokken ti, jeg skal begynne da imorgen, på torsdag og fredag og. Nesten med en gang jeg kom idag, så kom det masse varer, så jeg og Malene tok det ut av alle esker og telte opp varene. Da vi hadde gjort det ble det så mye søppel så vi gikk med søppelen. Etter det så gikk vi å kjøpte oss litt mat, så tok en liten pause.

Da jeg hadde spist ferdig, så viste Sølvi meg hva jeg skulle gjøre, og da begynte jeg med å lage gave poser fra Dior. Jeg har og øvd på å pakke inn gaver, noe som tok litt tid, jeg rev i stykker mange papir. Også viste de meg hvordan jeg skulle vaske hyllene og slikt, sånn at det var mye lettere å sette ting på plass etterpå. Jeg har egentlig ikke gjort så mye mere enn det idag, har egentlig bare sett litt på det de har og sånt.

Jeg har også snakket med Sølvi om når jeg skal jobbe, og vi kom frem til at jeg kunne jobbe en lørdag, også en eller to kvelder i ukedagene til neste uke igjen, for å se forskjellen på dagene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar