lørdag 14. november 2009

Hei
Da jeg kom på jobb igår, så begynte jeg med å vaske gulvet. Etter vært kom Nora som også skal jobbe der den siste uken, men vet ikke om vi skal jobbe sammen. Da jeg hadde vasket så begynte vi å rydde litt, flytte på ting og slikt sånn at det skulle bli plass til mere. Parfymelle har fått masse gavetilbud på en måte, det er esker med både parfyme og body lotion. Og da har vi et stort bord i mitten med masse sånt, og da lagde vi på en måte et system på det, og prøvde å plass til mest mulig.

Plutselig var klokken ganske mye, og alle var sultne, så Sølvi gikk på Meny å kjøpte mat. Etter det så tok jeg og Nora en pause.

Da vi kom tilbake så hadde det kommet varer, så jeg begynte å åpne eskene, telle varer, kysse av og sette på plass. I den ene pakken så var det en pakke til Parfymelle fra L´oréal, og det var er sjokolade eske med litt forskjellig sjokolade. Etter det så gikk jeg og Nora med søplen, også gikk vi tilbake. Da var det egentlig ikke så mye mere å gjøre, så jeg bare gikk litt rundt å så i butikken, testet ut litt og sånt.

1 kommentar:

  1. Hei kan du gi meg tilbakemelding på hvilke dager og kl.slett du jobber denne uken så fort som mulig. Har sjekket bloggen din, men det ligger ikke ute. Skal komme innom på besøk denne uken. Godt at det var falsk brannalarm. Lykke til med jobbuka! mvh Line

    SvarSlett