tirsdag 17. november 2009

Hei alle sammen
På mandagen begynte jeg og Nora med å vaske gulvet når jeg kom på jobb, jeg begynte også klokken ti da. Etter det så ryddet vi bort litt ting, og satte inn flere julepakker, vi måtte også få plass til et bord til så vi måtte flytte på ting og sånt. Da vi hadde satt opp bordet og ryddet på plass litt varer, så gikk vi ned på Princess for å se etter noe stoff som vi skulle ha rundt bordet. Under bordet så har vi mye varer, og det blir mye finere vis vi hadde fått gjemt det litt, så det ble til at vi kjøpte to hvite lakne som vi på en måte brukte som en lang duk.

Da jeg kom tilbake på Parfymelle etter jeg hadde hatt pause, så hadde vi fått varer så jeg begynte med å telle varer, og sette det på plass. Også kom det litt kunder, så vi måtte hjelpe dem litt også, men så gikk jeg og Nora med søppel. Når vi hadde gjort det, så bare stod vi i butikken, hjalp kunder vis det var noe dem lurte på, og sånne ting

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar