tirsdag 16. februar 2010

Hei alle sammen
Idag begynte jeg med det vanlige. Anne Gro sa også at hun trodde vi skulle få varer imorgen, så det blir gøy.
Det var litt stille idag også så jeg gjorde noen ærender for Anne Gro og sånt, når jeg kom på jobb så gikk jeg på senteret for å kjøpe mere lys, det begynte å bli lite. Etter hvert så gikk jeg også å kjøpte lyspærer for den funket ikke lenger. Også var jeg innom posten for å hente noe for Christina. Etter det så satte jeg på priser på noen nye skjorter som Anne Gro kjøpte med igår når hun var inne i Oslo for å hente smykker.

Jeg har også tatt noen bilder idag som jeg legger ut litt sånn på alle inleggene mine, der det passer og sånt. Jeg har ikke fått tatt noen bilder før idag, fordi jeg har ikke hatt noe kamera.
Det var en del kunder på slutten av dagen så jeg hjalp de litt med str og finne frem andre klær de lurte på. Så har jeg ryddel litt ellers i klærne, brettet sammen og hengt de ordentlig sånn at det skal se litt fint ut. Også har jeg støvsuget, vasket gulvet og slukket lysene før jeg gikk idag. Jeg var med å telte opp i kassen idag, jeg gjorde det på Parfymelle også, men de gjorde det litt anderledes, fordi ...bis har en annen kasse enn den de har på Parfymelle. Så det var litt gøy å lære det også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar