søndag 14. februar 2010

Hei
Da er det kanskje på tide å blogge for fredagen, jeg hadde veldig liten tid til å blogge da, for jeg var ferdig på jobb klokken fem, også skulle jeg på ball klokken syv.

Men ihvertfall da jeg kom på jobb på fredagen så begynte jeg å tenne lys, bare rydde litt i klærne ute i butikken. Etterhvert så kom det noen kunder som jeg måtte hjelpe, men str og sånt. Det var ganske mange kunder der på fredagen faktisk, så det var litt gøy å jobbe når det var litt mere å gjøre. Men det er sånn at det kommer mange samtidig, også er det ingen, de kommer i sånne mengder i litt store mellomrom, så det blir sånn at det plutselig er meldign mye å gjøre.
Så når det var litt stille så fant jeg på litt småting å gjøre, jeg begynte å rydde ut fra lageret og ut i butikken, brette klær ute i butikken, henge ting ordentlig og etter str så det blir lettere å finne, støvsuge litt på lageret.
Jeg skulle også gå å hente noe på gullsmeden for Christina, og da gikk jeg også innom butikken og kjøpte litt mat til oss. Det var vel ikke så mye mere jeg gjorde på fredagen, som sagt så var det jo ganske mange kunder, så jeg hjalp dem.
På slutten av dagen så gjorde jeg det samme som jeg alltid pleier, skjekke solen, støvsuge, blåse ut lysene, vaske. Vi gikk også å ventet lenge på varer, men de kom aldri så det var litt kjedelig, men jeg håper at de kommer imorgen.

Jeg liker meg på ...bis egentlig veldig godt, selvom det er være litt stille til tider, men da finner jeg alltid på noe å gjøre. Det er jo mye morsomere å jobbe der du selv liker klærne, liksom det blir mere spennende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar