onsdag 10. februar 2010



Hei alle sammen
Igår fikk jeg ikke blogget fordi nettet drev å klikket, så jeg blogget for både dagen idag og dagen igår nå.

Tirsdag
Jeg begynte klokken ti igår også, og da jeg kom begynte jeg å tenne alle lysene vi har rundt om i butikken. Så vasket jeg gulvet på lagerene og kontoret. Da jeg hadde gjort det så så jeg litt på smykkene, og det var noen som hadde begynt å bli stygge som jeg ikke hadde vasket på mandagen, så jeg dyppet dem i sånn sølvvask, så ble de veldig fine. Jeg hjalp også noen kunder, men det var også veldig stille igår, få folk så det var ikke så mange som kom innom som jeg kunne hjelpe.
Vi trengte også flere telys og sånt, så jeg gikk for å kjøpe det, men de hadde ikke det jeg skulle ha på senteret, så jeg måtte gå bort på stormarkedet. Når vi skulle begynne å stenge så gikk jeg for å låse solen, også støvsugde jeg litt i butikken.



Onsdag
Idag da jeg kom så begynte jeg også å tenne lys. Jeg gjør veldig mye av det samme, når det gjelder sånne små ting, så ja. Men idag var det bare meg og Christina, og i begynnelsen så var det ingen knder. Og vi fikk lyst til å bytte klær på den ene utstillingsdokken, så vi fant noen klær så prøve de det på, så måtte vi prøve med litt forskjellige smykker og sånt, og til slutt ble vi fornøyde.
Etterhvert kom det en kunden som skulle ha klær til en barndåp, så vi måtte hjelpe henne litt. Hun viste ikke hva hun skulle ha, så det var ikke så lett å finne noe, derfor fant vi frem litt forskjellige ting, tilslutt fant henne ut hva henne skulle ha, etter å ha prøvd noen klær.
Da fikk jeg lyst til å pynte en dokke til, så gjorde vi det. Så ble det til av vi pyntet fire dokker og enn vindu. Det var veldig gøy å få valgt litt klær og forkjellig ting for å ha i vinduene. Idag har jeg også vært med på telt opp i kassen. Det har vist vært få folk idag også, vet ikke men føler det er på grunn av kulden, for det var ikke veldig mange på senteret idag heller, men får håpe det blir mere folk imorgen.
På slutten av dagen så gjorde jeg det samme som jeg pleier, se i solen å se om det er noen der hvis det ikke er det så låser jeg, støvsuge, blåse ut lysene og sånt.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar