torsdag 11. februar 2010

Hei
På jobben idag så begynte jeg også å tenne på alle lysene, ...bis er en veldig hjemmekoselig butikk så de pynter med ting og lys sånn at det blis koselig. De selger også mye gammel interiør, så det er litt kult.


Da jeg hadde gjort det så støvsugde jeg litt bak på lageret. Idag har det vært en del kunden så har hatt mange å hjelpe. Jeg har også vært en prøvekanin, for det er noen solk som kommer inn og ikke orker å prøve selv, så spør de meg om jeg kan prøve det for dem. Det var bare en kjole og en bukse, også prøvde jeg litt klær selv idag, man må jo ha noe å finne på når det er litt stille.
Jeg ventet egentlig på at det skulle komme varer idag, men det gjorde det ikke, så det kommer nok imorgen, så det blir spennende.
Idag så kom det også en dame som også har jobber der litt før som skulle jobbe litt med oss utover kvelden, men det var ikke så mange kunder på kvelden, men det var jo hyggelig da. Det var åpent til seks idag, så jeg jobbet litt lenger enn det jeg pleier. Når klokken begynte å bli seks så begynte vi å støvsuge og vaske gulvet i butikken. gulvet blir veldig skittent når det er så dårlig vær ute, med snø og møkk, så det trengs å vasker hver kveld, pleier det uansett da, men ja. Håper vi får varer imorgen altså. Vi hadde fått inn noen belter her om dagen, men det var ikke pakkseddel i esken, så vi må vente til Anne Gro kommer tilbake fra innkjøp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar