mandag 8. februar 2010

Hei
Idag startet jeg på jobb klokken ti, når jeg kom fikk jeg vite hvordan uken kom til å bli, siden de som jobber der skal på tur. De skal på en messe i Danmark. Så jeg og Christina skal være alene onsdag torsdag og fredag, men det tror jeg skal gå bra.
Etter det så begynte jeg å rydde litt bak på lageret, også støvsuget jeg. Når jeg hadde gjort det så var det ikke så veldig mye annet å gjøre med en gang, så jeg sto litt ute i butikken. Men generelt idag så var det ikke så veldig mye å finne på, det var veldig stille, det hadde vist vært stille på senteret idag også. Men etterhvert kom Anne Gro med noen nye bibi smykker som vi hang opp, også måtte jeg pusse noen av de som hadde hengt der fra før. De som ikke ble ordenlig rene, måtte jeg dyppe i sånn sølvvask, de ble veldig fine.
Mere enn det har jeg egentlig ikke gjort, jeg had ryddet litt rundt i butikken, og på slutten av dagen så så støvsugde jeg litt ute i butikken. Jeg var også nede å skjekket solariumene om det var noen der, sånn at vi kunne låse. Det var en fin dag, men håper på at de blir litt mere å gjøre de neste dagene som kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar