mandag 15. februar 2010

Hei alle sammen
Som jeg alltid pleier så begynte jeg på jobb klokken 10.00 idag også, og det jeg begynner med er å tenne lys og det vanlige. Også begynte jeg med å vaske hyller og bord, og da jeg hadde gjort det så støvsugde jeg lagrene.
Etter det så telte jeg opp de beltene vi hadde fått for å skjekke om det var riktig, også priset jeg dem. Anne Gro var også inne i Oslo idag for å hente noen bibi smykker, så når hun kom tilbake så priset jeg og hang de opp.
Også har jeg hjulpet noen kunder idag, det er vel egetnlig det jeg har gjort. Jeg har og vasket og støvsuget gulvet, sånn som jeg pleier, og skjekket og låst solen. Alle de småtingene jeg pleier å gjøre.

Designeren til bibi smykkene er Birgitte Giraudi, smykkene har blitt kjent som lukseriøse og delvis morbide smykker. Miss bibi smykkr er vakkert håndtverk med en humoristisk tilsnitt og er inspirert av barndommens nostalgiske verden. Hun inspireres av miniatyrobjekter og leker, og skaper flotte smykker av dem.
Smykkene i sølv og gull blir en sentimental reise til Lilleputtland, det er der det lages, det er smykker, ringer, armbånd, brosjer og mansjettknapper.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar