onsdag 17. februar 2010

Hei
Jeg startet på jobb klokken ti som jeg pleier, og begynte med å tenne alle lysene. Idag fikk vi inn noen sko, Anne Gro var ikke der idag så vi viste ikke hva vi skulle gjøre med dem, så vi bare lot dem stå der. Fordi de varene skulle egentlig kommet for lenge siden, så vi ville ikke gjøre noe.
Jeg har også pakket inn noen gaver idag, siden Anne Gro har bursdag idag, også kom Øyvind altså mannen hennes inn og lurte på om jeg kunne pakke de inn. Da jeg hadde gjort det så begynte jeg bare å rydde litt i klærne og sånt, også hjalp jeg noen kunder som kom inn.

Det var også veldig lite kunder idag, så det var ikke så mye å gjøre, så Vigdis som jeg jobber med sa at jeg kunne ta lunsj vis jeg ville, vis jeg ville spise med noen ellernoe sånt.
De kundene som kom inn idag kjøpte egentlig ikke noe, de bare så på og rotet, så jeg måtte rydde igjen. Det er så dårlig vær ute nå så det blir så stygt inne på gulvet, så jeg vasket det.
Mere enn det har jeg vel egentlig ikke gjort, får håpe på at det blir mere å gjøre imorgen, og det tror jeg nok siden det er torsdag. Det er mest kunder der på torsdager og fredager, det er det vel egentlig på de fleste steder.
Jeg støvsuget og vasket før vi stengte, og blåste ut alle lysene, og låste solen. Jeg er ikke med på å telle opp kassen hver gang, har vært det to-tre ganger, men jeg har lært det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar